Ta kontakt med din lösenordsansvarige, om du inte vet vem det är kan du kontakta Cloudplanning support via kontaktformuläret, du kommer då få ett temporärt lösenord. Om du inte har en företagsadress är det viktigt att maila in från den e-posten du angivit som privat e-post i kontaktuppgifter för återkoppling kommer enbart ges till dessa.
“Ett fel inträffade” beror oftast på att din användare saknar några rättigheter. Det vanligaste felet är att värdena inte kan hämtas från Användarregistret. Det första som ska göras är att kontakta din chef så användarregistrets uppgifter kan kontrolleras. Fungerar inte det så måste supporten kontaktas via kontaktformuläret för att undersöka vidare vad felet beror på
Om du ser nyheter men inte ser rätt nyheter är det troligtvis för att du ligger inne på felaktig stationeringsort i användarregistret. Du behöver kontakta din närmsta chef för att uppdatera ditt konto.
Alla som har tillgång till modulen skall se den på vänstra sidan i menyn, och ser du menyn men inga lönebesked så är det troligtvis felaktiga värden inlagda på dig i användarregistret på tjänstemannawebben. Du behöver kontakta din närmsta chef för att stämma av så allt är rätt inlagt. Ser du inte menyn alls till vänster behöver du återställa applikationen genom att gå till “Hjälp” och trycka på Återställ-knappen.
Har du som befintlig kund problem med inloggning, användarnamn eller lösenord kontakta först ansvarig på ditt företag för att få hjälp med ditt problem.
I övriga ärenden är du välkommen att maila oss ditt supportärende.
Skicka ett mejl till support@cloudplanning.se där du anger vad ärendet gäller, ditt namn, företag samt ditt telefonnummer eller använd vårt kontaktformulär.
Vi kan nås helgfria vardagar mellan kl. 08.30-16.30.
Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig så snart som möjligt.